Marketing technieken

Het is niet altijd even eenvoudig om nieuwe klanten te werven. Ja, iedereen denkt te weten hoe je het aan moet pakken, maar ga er maar eens aan staan. Het zelf uitvoeren van een marketingplan en het bedenken van effectieve marketing technieken kan de nodige uitdagingen met zich meebrengen. Daarom is er het boek get all the clients you need. Een handzaam naslagwerkje wat zowel online als offline marketing bespreekt en waar u als ondernemer door slim te werken bergen kunt verzetten terwijl de concurrent eigenlijk geen flauw benul heeft dat u hen al ver voorbij bent.

Hoe werkt dat dan zult u zich af kunnen vragen. Wil niet iedereen een business runnen waar de concurrentie al op voorhand wordt uitgeschakeld en waar marketing technieken elkaar versterken? Eigenlijk is het antwoord op deze vraag een no-brainer. Toch zien we maar al te vaak dat ondernemers eigenlijk niet zo goed weten waar ze moeten beginnen. Marketing bespreekt namelijk in de schoolbanken maar een klein deel van daadwerkelijke klantenwerving. En dat is nu net waar het om gaat in het echte leven als ondernemer.

Veel marketing is afhankelijk van “trial and error”. Van vergissingen leert men. Hou alleen wel in het achterhoofd dat u veel verschillende marketing technieken naast elkaar en tegelijk moet gebruiken om echt succes te behalen. De combinatie van online marketing en offline marketing is daar dus uitermate belangrijk bij. Dat dit helemaal niet duur hoeft te zijn merkt u al snel wanneer u deze marketing technieken op de juiste manier gaat toepassen.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: